Ořechy pomáhají v boji proti cukrovce 2. typu
Publikováno: 2011-08-18 Autor: Redaktor
V prestižním časopise Diabetes Care vyšla on-line studie dokládající, že každodenní konzumace ořechů napomáhá kompenzaci diabetu a je prevencí jeho komplikací.
Přeskočit na: Navigaci, Obsah, Vyhledávání
Publikováno: 2011-08-18 Autor: Redaktor
V prestižním časopise Diabetes Care vyšla on-line studie dokládající, že každodenní konzumace ořechů napomáhá kompenzaci diabetu a je prevencí jeho komplikací.
Publikováno: 2011-08-03 Autor: Redaktor
Většina Evropanů a obyvatel severní polokoule zařazuje do jídelníčku více tuků, než doporučují odborníci na výživu. Velká část evropské populace (včetně české) navíc postrádá základní znalosti o charakteru jednotlivých tuků na trhu a nedokáže správně posoudit jejich vliv na lidský organizmus. Je patrné, že chybí základní informace o tucích jako takových – nerozlišují mezi tuky rostlinnými a živočišnými, ani mezi jejich složením, neorientují se v nabídce na trhu a nedovedou posoudit dopad nadměrné či naopak nedostatečné konzumace tuků na lidský organizmus.
Publikováno: 2011-08-03 Autor: Redaktor
Sledování výživových hodnot na obalech potravin je pro diabetiky nezbytné. Ačkoli náležitosti značení potravin včetně potravin určených pro diabetiky přesně stanovuje zákon, průzkum ukázal, že v značení potravin panuje na českém trhu chaos a dochází i ke klamání spotřebitele.
Publikováno: 2011-08-03 Autor: Redaktor
Češi propadli olivovému oleji, občas jej používá až 83 % naší populace. Dopouštíme se však řady chyb při jeho používání a skladování.
Publikováno: 2011-02-12 Autor: Redaktor
Tato dieta dokázala snížit o polovinu riziko výskytu nově vzniklého diabetu v průběhu čtyř let v porovnání s dietou s nízkým obsahem tuku! Výsledky studie představil Dr. Jordi Salas-Salvadó ze Španělska koncem loňského roku v prestižním časopise Diabetes Care.